Resultats de la convocatòria de Vaga

El Sindicat d’Estudiants hem convocat directament la vaga d’estudiants i professors en més de cent instituts públics de Catalunya.

La vaga d’estudiants està convocada a gairebé tots els instituts de Cornellà de Llobregat, L’Hospitalet, Sant Joan Despí, Esplugues, Gavà, Viladecans, Sant Feliu, Sant Boi, Sant Adrià de Besòs, Montgat, Badalona, Santa Coloma,... És a dir, en la majoria dels centres d’estudi del cinturó roig de Barcelona.

A Barcelona ciutat hem convocat la mobilització a bona part dels instituts de Sants – Montjuïc, Sant Martí, La Mina, Horta – Guinardó, Nou Barris i Ciutat Vella. Al Vallés, la convocatòria també està estès a bona part dels centres públics de Sabadell, Terrassa, Rubí, Cerdanyola i Mollet. A Mataró i Martorell la convocatòria de vaga està també bastant avançada, i a Manresa la propaganda està circulant entre els estudiants.

A les universitats públiques els exàmens dificulten la convocatòria, però la crida a participar en la manifestació tindrà sens dubte un efecte entre una capa d’estudiants. Als instituts públics de Tarragona, Reus, Selva del Camp, Torredembarra, Morell, Vendrell, Arboç, Salou, Cambrils la convocatòria de vaga ha estat aprovada pels estudiants.

A la URV, els estudiants de Treball Social secundaran la vaga i fan una crida, junt amb el Sindicat d’Estudiants, a la resta d’estudiants universitaris per a que també secundin la vaga. També a Girona ciutat, Salt, Blanes, Arbúcies, Balaguer, Gandesa,... la vaga serà secundada.

Comitès de Lluita

A totes les assemblees d’estudiants (assemblea general en horari lectiu, assemblea general en el pati o reunió de delegats i subdelegats depenent del centre) que estem convocant per informar dels motius de la vaga, estem insistint en la necessitat de que la proposta de vaga es discuteixi i es voti a totes les classes.

A tots els centres la proposta de vaga serà secundada massivament pels estudiants. Els companys del Sindicat d’Estudiants insistim en la importància de participar en les manifestacions d’estudiants i professors. Per tal d’organitzar la vaga del 14 de febrer i la lluita contra la LEC estem plantejant l’afiliació al Sindicat d’Estudiants i la formació de comitès de lluita on tots aquells estudiants que volen participar en l’organització de la lluita, que estiguin coordinats entre ells i amb altres centres a través del Sindicat d’Estudiants. Aquesta proposta ha tingut molt bona acollida, sent conscients la majoria dels estudiants que haurem de tornar a sortir al carrer.

Els mitjans de comunicació estan ocultant que la convocatòria del 14 de febrer és conjunta d’estudiants i professors, així doncs hem de renovar les forces i els esforços de convocatòria en aquests dies que queden per garantir que el 14 de febrer siguem milers.

Així doncs, el Sindicat d’Estudiants hem repartit desenes de milers de pamflets, hem distribuït i enganxat milers de cartells, i hem convocat desenes d’assemblees d’estudiants, amb resultats molt positius en estudiants que secundaran la vaga, i en companys que s’afilien al Sindicat d’Estudiants i/o que formen comitès de lluita. Si no fem referència al teu institut o localitat i ja heu decidit secundar la vaga, envia’ns totes les dades per completar l’anàlisi de la exitosa Vaga General del proper 14 de febrer.

PARTICIPA A LES MANIFESTACIONS D’ESTUDIANTS I PROFESSORS

Convocades pel Sindicat d’Estudiants i pels sindicats de professors

A les 12 hores

Barcelona: Pl. Universitat