L'ALTERNATIVA MARXISTA A LA CRISI CAPITALISTA

divendres 24 d'octubre a les 18'30 hores

Casal Marxista - seu SE

(carrer Reina Amàlia 6 baixos METRO Paral·lel o Sant Antoni)

convoca: Corrent Marxista Militant www.militant.cat / www.elmilitante.org

recolza: Sindicat d'Estudiants

QUE LA CRISI LA PAGUIN ELS CAPITALISTES

ACTE PÚBLIC

divendres 24 d'octubre a les 18'30 hores

Casal Marxista - seu SE

(carrer Reina Amàlia 6 baixos METRO Paral·lel o Sant Antoni)

convoca: Corrent Marxista Militant www.militant.cat / www.elmilitante.org

recolza: Sindicat d'Estudiants

La crisi del capitalisme és la més greu dels últims cent anys. Aquesta crisi a qui afectaràsobre tot serà a les famílies obreres. L’atur ja s’està disparant i afecta a més de2.600.000 treballadors, i a on més ha crescut ha estat entre els joves treballadors.

Les receptes dels empresaris per a la crisi són més acomiadaments (Nissan, 1.700acomiadats; SEAT...), més explotació i més precarietat, privatitzacions, atacs als nostresdrets (educació, sanitat, pensions...) i que l’Estat rescati els seus beneficis regalant-losmilions d'euros: diners que paguen els nostres pares via impostos aniran directament alsseus comptes escandalosos de beneficis.

No tenen diners per a l’educació pública o per a la sanitat, però sí per a salvar alsmateixos que s’han enriquit a costa nostra tots aquests anys! Rescaten els banquersperò no tenen escrúpols en acomiadar als nostres pares, deixar-nos sense vivenda isense drets socials.

No podem permetre que es destrueixi ni un sol lloc de treball. No podem permetreque els capitalistes se’n surtin amb la seva.

· Que la crisi la paguin els seus responsables: els capitalistes!

· Defensem tots els llocs de treball i els salaris!

· Increment dràstic dels pressupostos per a l’ensenyament públici la sanitat pública!

· Nacionalització de la banca i els monopolisper dedicar aquests diners a garantir l’ocupació i els drets socials!

· Per un subsidi d’atur indefinit per a tots els aturats de1.100 euros al mes fins a trobar una feina!