http://sindicatdestudiants.net/images/stories/casal.jpgEl passat 17 de juliol, els marxistes de Barcelona van celebrar la reinauguració del Casal Marxista, seu del Sindicat d'Estudiants, de la Fundació Friedrich Engels i del Corrent Marxista Militant.
La reinauguració del local es dóna després d'un intens període d'obres en el qual els companys van aportar la seva experiència laboral, el seu temps lliure i el seu esforç per a construir entre tots un Casal proletari, un lloc digne per a poder celebrar actes públics, debats, vídeo fòrums, també un espai de treball, per a poder fer pancartes, preparar cartells, fulls informatius... però també, un centre de trobada de militants revolucionaris. El local, situat en ple centre de Barcelona, disposa d'una llibreria pública on es poden adquirir els títols de la Fundació Friedrich Engels així com altres títols marxistes, un espaiós saló d'actes així com diversos despatxos i sales de reunions. Contar amb el Casal Marxista de Barcelona és una conquesta de tots els revolucionaris i suposarà un impuls en el desenvolupament de les forces del marxisme. Volem agrair a tots els companys que han fet possible una cosa així.