El proper 19 i 20 de novembre tindrà lloc a Madrid el XVIII congrés del sindicat d’estudiants. Durant aquests 4 anys d’atacs del partit popular contra l’educació pública, el sindicat d’estudiants ha dut a terme una lluita incansable contra totes les mesures impulsades pel PP per expulsar-nos de l’educació. Ara el partit popular torna a desafiar el dret de tots a l’educació amb les revàlides franquistas amb un sol objectiu: expulsar-nos de manera fulminant del sistema educatiu. Aquest congrés, a més, coincideix amb el 30 aniversari del naixement de la nostra organització en les lluites del curs 86-87 on és va aconseguir la gratuïtat dels ensenyaments mitjans. Sense la lluita què vam, començar fa 30 anys i què avui continuem en defensa de l’educació pública, sería impensable què molts de nosaltres, fills de familias treballadores, haguessim tingut accéa a l’educació.