Diem prou a la massacre a Txetxènia! Prou repressió a Rússia!

Durant les últimes setmanes no deixen d’arribar-nos notícies horribles sobre la creació de “camps de concentració per a gays” a Txetxènia, sobre pallisses i tortures a homosexuals i fins i tot assassinats. Cap mitjà de comunicació tradicional s’ha atrevit encara a confirmar aquesta repressió brutal a Txetxènia amb l’empara del govern rus i el màxim que han fet els governs d’EUA, la Unió Europea o l’Amnistia Internacional és queixar-se de la situació. Aquesta resposta tèbia i ridícula és la que donen els mateixos dirigents mundials que per interessos econòmics no dubten a envair i sumir en la barbàrie països sencers com Síria, Iraq o Afganistan.

Sabem que només amb la mobilització dels joves i els treballadors i la solidaritat internacional serem capaços d’acabar amb l’opressió al col·lectiu LGTBI+, amb la violència masclista, amb els atacs a l’educació pública i contra tots els atacs que el sistema capitalista necessita fer perquè nosaltrxs paguem la crisis dels empresaris i els banquers.

Des de Lliures i Combatives, la plataforma feminista del Sindicat d’Estudiants i Esquerra Revolucionària, volem denunciar aquesta situació i sumar-nos a tots els col·lectius i associacions LGTBI+ que convoquen aquests dies mobilitzacions contra aquesta massacre i contra la repressió que el col·lectiu pateix a tot el món!

Uneix-te a Lliures i Combatives i al Sindicat d’Estudiants!