• 1
  • 2
  • 3

El Sindicat d’Estudiants (SE) porta anys lluitant contra els atacs dirigits a l’educació pública del govern del Partit Popular (PP), contra la seva reforma privatitzadora (LOMCE) i les seves revàlides franquistes, i donant suport activament a les mobilitzacions dels treballadors en la defensa dels seus drets. Aquesta també és la trajectòria de El Militant, el diari d’Esquerra Revolucionària que, denunciant la corrupció i les retallades del govern de dretes, ha donat veu a les lluites obreres i l’activitat dels moviments socials.

PUNXA AQUÍ I ENVIA LA TEVA RESOLUCIÓ DE PROTESTA

Perquè no ens hem venut, perquè mai en hem resignat, portem suportant nombrosos atacs del govern, de la dreta i de les seves organitzacions afins: denúncies que es transformen en multes, campanyes contra nosaltres en els mitjans de comunicació reaccionàries, atacs de bandes feixistes que actuen amb total impunitat. A Màlaga, aquesta hostilitat s’ha concretat en nombrosos intents d’expulsar-nos de la Fira i arrabassar-nos les casetes que ens pertanyen per dret propi, un mitjà per a finançar l’activitat del Sindicat d’Estudiants i de “Militant”. Les nostres casetes han sigut sempre punt de trobada de la joventut i les famílies treballadores, que compten amb un espai lliure de tràfic de drogues i d’oci embrutidor.

Tot això els hi molesta molt, i com que fins ara el PP no ha pogut expulsar-nos de la Fira gràcies a la nostre mobilització i resistència, ho pretén fer ara a través de la imposició d’uns horaris que s’estendrien cada jornada des de les 12 del matí fins a les 6 del matí. Això impedirà a les associacions sense ànims de lucre, que sostenim les nostres casetes amb el treball voluntari i desinteressat dels nostres afiliats i afiliades, poder posar-les. Reivindiquem que se'ns permeti continuar amb l’horari que sempre hem tingut, des de les vuit de la tarda fins a les sis del matí.

El PP de Màlaga vol assestar el cop definitiu al model de festa popular que va il·luminar la festa de Màlaga arran de la lluita contra la dictadura, quan els i les protagonistes  d’aquesta gran festa eren les associacions d’activitats reivindicatives, polítiques i culturals, i ens permetien gaudir d’un oci popular i solidari. Aquest model és rebutjat per l’ajuntament del PP en Màlaga, que any rere any no ha parat d’emprendre mesures per tal de transformar la Fira just en el contrari: la han privatitzat i lliurat als grans empresaris que emparen el tràfic de drogues i un oci degradant que crea l’ambient perfecte per a les agressions sexuals masclistes que tenen lloc cada any i les que també perpetren els feixistes contra les casetes d’esquerra i col·lectius LGTBI+.

Per tot això des del Sindicat d’Estudiants i El Militant demanem la solidaritat i el suport actiu de totes les famílies treballadores, a tots els joves i a tota l’esquerra per tal d’impedir aquesta injustícia. us demanem que ens doneu suport en les iniciatives de protesta que organitzarem i que envieu massivament aquesta resolució a l’ajuntament, signada individualment o com a col·lectiu social, organització, partit, sindicat o associació. També us proposem que truqueu per telèfon a l’alcalde i a la regidora de festes, o que os personeu a l’ajuntament, per a exigir que cessin aquest atac al Sindicat d’Estudiants.

Entre tots i totes podem aturar aquesta agressió antidemocràtica!

Descarrega't el cartell aquí i envia'ns la teva foto de recolzament amb el cartell a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o per twitter a @sindicaestudian