Illes Balears

Dissate 2 de Juny a les 11h

Seu de CCOO a Palma de Mallorca (Carrer de Francesc de Borja Moll nº3)

El 10 de Maig vam tornar a fer història. Més de 100.000 persones vam omplir les més de 60 manifestacions i concentracions que es van celebrar aquell dia a tot l'Estat contra l'aberrant sentència als violadors de La Manada. Les companyes i companys a Palma de Mallorca també vam protagonitzar una gran mobilització contra la justícia masclista i patriarcal que ens oprimeix i assassina. De cara a fer un balanç del 10M, la lluita feminista i les properes passes en la batalla contra el masclisme, us convidem a totes i tots a l'assemblea del Sindicat d'Estudiants i Lliures i Combatives a Palma de Mallorca el dia 2 de Juny a les 11h al Carrer de Francesc de Borja Moll nº3. Participa, t'hi esperem!

Per un feminisme revolucionari i anticapitalista!

Foto Asamblea de docentes¡Aquest és el camí!

¡21,22 i 23 d'octubre tots a la vaga!

Avui hem conegut la notícia de la retirada de la reaccionària llei de l’avortament que pretenia imposar el PP, la dimissió d'Alberto Ruiz-Gallardón i la victòria de la Marea Verda a Balears contra el Decret de trilingüisme. Totes aquestes victòries són conseqüència directa de la lluita al carrer en els últims mesos. Després d'aquestes victòries la lluita continua fins fer fora Wert i tots els atacs a l'escola pública.

Després d'un any d'intenses mobilitzacions a les Illes Balears contra el Decret de trilingüisme (TIL), que busca marginar l'ensenyament del català, i contra les retallades i atacs del PP contra l'ensenyament públic, s'ha aconseguit avui una gran victòria en ser declarat nul l’esmentat Decret pel TSJIB. Evidentment aquesta victòria no és producte simplement d'una bona estratègia jurídica en els tribunals, sinó principalment de les mobilitzacions massives i contundents als carrers de tots els pobles i ciutats de les Illes, amb manifestacions no vistes en dècades i amb una vaga indefinida que va durar tres setmanes i en la qual es va recaptar, com a caixa de resistència perquè els professors poguessin continuar la lluita, més de 300.000 euros de solidaritat entre milers de joves i treballadors de les Illes i altres parts de l'Estat.

Un èxit total que prepara la rebel·lió a les aules del mes d’octubre!

Aquesta lluita és la nostra lluita!

Descarrega't la resolució de suport i organitza assemblees per a la seva aprovació en el teu centre d'estudis

Des del Sindicat d’Estudiants volem mostrar tot el nostre suport a la vaga indefinida que els professors de Balears estan protagonitzant contra la contrareforma educativa del PP, contra les retallades i contra l’intent de la dreta de destruir el dret d’estudiar en català als centres educatius públics de les illes. En aquests dies els professors i les professores de les Illes Balears estan donant una demostració de sacrifici impressionant, de decisió i de capacitat de lluita, contra els atacs del Partit Popular.