Prou repressió contra els joves i treballadors del Sudan!

Durant les últimes setmanes una onada de protestes contra el brutal increment dels preus i contra les mesures d'austeritat impulsades pel govern del Sudan s'ha estès per tot el país.

El règim ha respost amb la més brutal repressió i es calcula que més de 400 activistes pacífics han estat empresonats, entre ells els dirigents del Partit Comunista del Sudan, una històrica activista feminista, periodistes locals i internacionals...

Des del Sindicat d'Estudiants enviem tota la nostra solidaritat amb el poble en lluita de Sudan, i fem una crida a tots els joves i treballadors a Catalunya, l'Estat Espanyol i internacionalment a fer el mateix.

Podeu enviar missatges i fotografies de suport per les nostres xarxes socials o a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. utilitzant les següents imatges:

Imatge 1 · Imatge 2

Prou repressió, prou ja d'estat d'excepció!

Recomanem els següents articles sobre el conflicte i la situació al Sudan:

1. Sudan: Llibertat per a tots els detinguts!

2. Sudan: Llibertat immediata per Mohamed Satti i tots els presos polítics!