ajuntament escoltaDes del Sindicat d'Estudiants estem lluitant davant l'Ajuntament de Tarragona per un local social per poder reunir-nos i guardar el nostre material.L'Ajuntament disposa en l'Antiga Facultat de Lletres de sales buides que s'estan degradant, amb mobiliari i material informàtic amuntegat. Unes sales que nosaltres podríem utilitzar per donar-los un ús social, perquè tots els diners que els nostres pares treballadors han pagat amb els seus impostos no s'estigui podrint entre pols i serveixi per a la lluita per l'educació pública i contra totes les retallades que des dels governs del PP i de CiU ens estan imposant.

El Govern Municipal ha cedit en aquest edifici locals a la CGT ia la PAH. En canvi a la nostra organització que porta diversos mesos lluitant perquè l'Ajuntament escolti la nostra reivindicació, l'únic que hem tingut per resposta són llargues i falses promeses, incloent la que se'ns s'adjudicaria un local "en una setmana", fa ja diversos mesos.Hem obert un bloc en el qual infomem l'estat de la nostra petició i es pot signar per donar suport al nostre manifest. En una setmana portem més de cent signatures, que anem a incrementar amb una campanya pública tant a Sant Jordi com als centres d'estudi i barris de Tarragona, perquè tot el món conegui la nostra reivindicació. És totalment injust que hi hagi sales buides i no es vulgui cedir una a l'organització estudiantil més representativa i amb més tradició de la ciutat, i no deixarem de lluitar per això.

Llegeix el manifest i signa'l a:

www.lluitemperunlocalsocial.webnode.es