Inscriu-te aquí per a participar

Contra el capitalisme: Revolució! És l’hora de la lluita!

Durant els últims dos anys hem omplert els carrers contra les retallades educatives del PP i la Generalitat, la repressió dels nostres drets democràtics i la violència masclista contra les joves i totes les dones. Amb vagues i manifestacions multitudinàries hem aconseguit tombar les revàlides franquistes, demostrar la força del feminisme revolucionari i anticapitalista, lluitar al costat dels nostres avis per unes pensions justes i impulsar la lluita per la República catalana dels treballadors i el poble.

Aquesta gran mobilització social va ser la clau per fer fora a Mariano Rajoy de la Moncloa. Però mesos després d’aquesta gran victòria veiem com el nou govern del PSOE no ha derogat la LOMCE, ni la Llei Mordassa, ni la contrareforma laboral ni la de les pensions. També hem vist als dirigents de Podem centrar la seva acció política en les “institucions” renunciant a la mobilització social. L’efecte d’acceptar les regles del joc del règim del 78 i d’un capitalisme en crisi ha estat l’entrada de l’extrema dreta en el Parlament d’Andalusia i l’enfortiment electoral del bloc reaccionari (PP, Cs i VOX).

Hem de preparar-nos per a grans esdeveniments, i el Sindicat d’Estudiants estarà en primera línia de la lluita contra la dreta i el feixisme, defensant els drets del jovent colze amb colze amb la classe treballadora, i impulsant la gran vaga general feminista del proper 8 de març en tots els instituts i universitats. Així doncs, celebrem el nostre XIX Congrés Estatal en un moment decisiu.

No ho dubtis, participa en el nostre Congrés, en les discussions i activitats que durant dos dies reuniran a centenars de delegats estudiantils, i també a nombrosos convidats de col·lectius en lluita, moviments socials i organitzacions de l’esquerra combativa.