conferencia-1

Les Marxes de la dignitat, la vaga d'estudiants dels dies 26 i 27 de març, les vagues de Panrico, Coca-Cola o més recentment la dels treballadors d'FNAC demostren com sí que hi ha ganes de lluitar pels drets que els governs de la dreta (tant del PP com de CiU) ens volen robar, drets conquistats per la classe treballadora i la joventut en lluites massives durant la dictadura i la transició. Hem de tornar a aquests tipus de lluites, més contundents i amb un pla ascendent, i per aconseguir-ho hem d'estar cada cop més organitzats.

Per això convoquem la Conferència de la Federació Catalana del Sindicat d'Estudiants, per poder aprofitar tota la força que vam demostrar els dies 26 i 27 de març als carrers i convertir-la en organització per seguir lluitant.

Si estàs interessat en participar o vols més informació truca al  93 324 83 25/ 629 467 550/ 605 011 205 o envia un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.