T’animem a venir a la trobada amb els moviments socials que organitza Esquerra Unida. Començarà a les 19:30 hores i serà a la Plaça Benimaclet. Metro i tramvia Benimaclet.

Com diu el full informatiu d’Esquerra Unida, ‘És l’hora!, de comprometre’s, de participar, de transformar la realitat’.

Acudeix, i vine a la paradeta de la Fundació Friedrich Engels, Sindicat d’Estudiants i El Militante. Allí trobaràs literatura marxista (tant clàssics de Marx, Engels, Lenin, Trotsky, Rosa Luxemburgo, Connolly, etc.), com aportacions actuals, així com el nostre periòdic, material del Sindicat d’Estudiants i rifa d’un viatge a Cuba que ens ajuda a finançar tota la nostra activitat.

Allí també presentarem el nou número de Marxismo hoy, Rosa Luxemburgo y la revolución alemana.