Moviment obrer

CCECL9LW4AAllOZDes del passat 28 de març, els tècnics, instal·ladors i treballadors autònoms de les contractes de Telefónica a Madrid estan en vaga, vaga que a partir del 7 d'abril s'ha estès per tot l'Estat i s’han mantingut les aturades de manera indefinida. Exigeixen unes condicions de treball dignes, la retirada del contracte bucle, l'injust sistema de punts i de les jornades extenuants de 10 a 12 hores per tenir un jornal que permeti cobrir les necessitats bàsiques de les seves famílies.

Descarregar full en PDF

Dóna suport als treballadors en vaga,
COL·LABORA AMB LA CAIXA DE RESISTÈNCIA:
ES40-1491-0001-23-2130519024

Descarregar full en PDF

Per la vaga educativa de 72 hores per vèncer als nostàlgics de Franco!

No ens callaran, ni el govern, ni els que fan oposició de vellut!

VEURE GALERIA FOTOGRÀFICA

Vídeos a l'interior

La Marxa a Madrid contra la reforma franquista de l'ensenyament, aprovada pel PP dijous passat, ha estat un gran èxit. Prop de 100.000 estudiants, professors i pares i mares arribats de tota la geografia d'Estat, la gran Marea Verda que ha posat contra les cordes al Ministre Wert, ha tornat a realitzar una gran demostració de força, posant en clar que existeixen totes les condicions, i més motius que mai, per continuar la lluita.

Les treballadores de la neteja de l'Institut Ramiro de Maeztu, vénen exigint el pagament dels seus salaris des de gener de 2011 fins a abril inclusivament a l'empresa “América Limpiezas”. La seua situació és realment desesperada, afrontant en les seues raquítiques economies grans desequilibris, que els duen a desnonaments, impagaments de factures bàsiques com la llum, el gas, etc, provocant tot açò malalties emocionals o psíquiques com depressions o úlceres, etc.

Seria vergonyós que la Junta d'Andalusia governada pel PSOE, partit que va arribar al govern gràcies als vots de milions de treballadors i joves d'esquerra, acceptes aquests acomiadaments, ja que per molt que es retornen les subvencions, el sector de l'Aeronàutica és un sector que està creixent. No solament no han disminuït les expectatives de càrrega de treball de l'empresa pel que fa a quan va signar l'acord, sinó que el mateix dia que es va anunciar l‘ERO s'estava anunciant el nou contracte de l'A400M.

Solidaritat amb els conductors de TMB!

VAGA INDEFINIDA a TMB a partir del 15 d’abril

16 ABRIL - MANIFESTACIÓ

conductors i usuaris

Pl. Universitat a les 20 hores

Per un transport públic de qualitat!

3 al 7 de març

Vaga de Conductors de TMB a Barcelona

Solidaritat amb la lluita pels dos dies de descans setmanal!

(informació i videos del conflicte)

Tots els treballadors en vaga, excepte un, han estat acomiadats.
ELS JUDICIS PER LES DEMANDES CONTRA ELS PRIMERS ACOMIADAMENTS SERAN EL PROPER DIA 18 DE GENER

Reproduïm el comunicat de la CGT-ILLES BALEARS

NO AL TANCAMENT DE MERCEDES BENZ!

NO A LA DESTRUCCIÓ DE LLOCS DE TREBALL!

PER UN FUTUR DIGNE PER LA JOVENTUT!

Participa i recolza les accions de lluita dels treballadors

Dimarts 23 d'octubre a les 11'30 hores MANIFESTACIÓ a Pl. Universitat