CCOO de la comarca Camp de Morvedre convoca a una manifestació a tots els treballadors. Començarà a les 20 hores en la plaça Ramón de la Sota, en Port de Sagunt. Des del Sindicat d'Estudiants ens sumem a aquesta convocatòria, la segona que es realitza en els últims mesos (l'anterior va reunir a 8.000 persones).

El continu desmantellament industrial en aquesta comarca obrera farà un pas més, si no ho evitem, amb el tancament de la factoria de Galmed, per part de la multinacional Thyssen Krupp.

El S.E. ha recolzat la lluita, participant en manifestacions (a Sagunt i Madrid) i assemblees, i organitzant un comitè de lluita juvenil al juny, malgrat la data d'exàmens.

Cridem a redoblar els esforços en suport als treballadors de Galmed i el futur de la comarca. Per a açò és imprescindible demostrar determinació a la multinacional, al Govern valencià i a l'estatal, posant data a una vaga general comarcal. D'altra banda, pensem que l'alternativa no és negociar els acomiadaments, ni cercar comprador, sinó exigir la nacionalització de l'empresa (baix control dels treballadors i sense indemnització), ocupant-la si és necessari.

Prou de destrucció d'ocupació! Exigim un futur digne per als joves!
Obrers i estudiants units i endavant!
Per una vaga general comarcal!
Tots a la manifestació!