La joventut compta amb la solidaritat dels treballadors!

La convocatòria d'una jornada de protesta estudiantil i juvenil realitzada pel Sindicat d'Estudiants per al pròxim 30 de març, ha de contar amb el suport actiu de tots els treballadors i del conjunt dels sindicalistes. En un moment que els atacs del Govern i la patronal contra les conquestes històriques del moviment obrer refermen; quan les direccions de CCOO i UGT han signat un pacte social que avala una contrareforma de les pensions completament lesiva per als interessos dels treballadors; quan l'atur juvenil alcança el 50%, i els contractes precaris amb salaris de misèria són l'únic horitzó possible per a milions de joves, aquesta jornada de protesta pot i ha de convertir-se en una anellada per a demostrar que som majoria els quals no estem disposats a pagar els efectes de la crisi del capitalisme.

Sindicalistes i treballadors de CCOO, UGT, CGT i altres organitzacions de classe, que alhora som pares i mares d'alumnes i veiem com els atacs aprovats degraden l'ensenyament públic i neguen un futur digne als nostres fills, manifestem la nostra adhesió a aquesta convocatòria, i cridem a tota la joventut estudiantil, als joves desocupats, a les seccions sindicals, comitès d'empresa i federacions sindicals a donar-la suport públicament, acudint a les manifestacions i enviant missatges de solidaritat al Sindicat d'Estudiants per la seua iniciativa.

Així mateix, ens comprometem a donar la màxima difusió d'aquesta jornada de protesta en els nostres centres de treball, que considerem suposa un pas avant molt positiu i entronca amb l'aspiració de milers d'activistes sindicals a favor de la continuïtat de les mobilitzacions, contra el pacte social signat per les direccions de CCOO i UGT amb la patronal i el Govern, i per la convocatòria d'una nova vaga general que tinga com a objectiu clar la retirada de totes les contrareformes aprovades.

Obrers i estudiants units endavant!

Dóna suport activament la jornada de protesta juvenil del 30 de març!

Firmen el manifest:

Diego Cañamero Secretario general SOC-SAT. Xaquín García Sinde, Ejecutiva Sección Sindical CCOO Astilleros Navantia, Ferrol. Jorge Porto, Presidente Comité de Empresa Pull&Bear CCOO, Ferrol. José María Gil, Ejecutiva de la Unión Provincial de Guadalajara de CCOO. Lluis Perarnau Reyes, Secretario de Organización de la Sección Sindical UGT Universitat Autónoma de Barcelona. Manu Vidal, Secretario sección sindical CGT EMTE SERVICE, Tarragona. David Bernardo Nevado, afiliado de CGT Marbella, ex secretario del Comité de Empresa del Hotel Puente Romano. Antonio Nuñez, afiliado de CGT Marbella, ex presidente del Comité de Empresa del Hotel Puente Romano. María del Carmen García Bueno, Ejecutiva SOC-SAT. Carlos Pineda, Ejecutiva de la Unión Provincial de Guadalajara de CCOO y Presidente del Comité de Empresa de LUVATA. Carlos Armengol Ramírez, Presidente del Comité de Empresa, CCOO, SDS, Puerto de Santa Maria, Cádiz. Jordi Aguadé Torrel, Presidente Comité de Empresa CCI por UGT, Tarragona. José Campaña Rivas Secretario de Acción Sindical  CGT de Sevilla. Francisco Funcasta, Secretario general Sección Sindical CCOO Pull&Bear, Ferrol. Isabel Morales, delegada por CCOO en H&M, Azuqueca de Henares. Javier Losada, Ejecutiva Sección Sindical CCOO Astilleros Navantia, Ferrol. Santiago Jiménez, CCOO campo Villaverde del Río, Sevilla. Miguel Manzanares, Secretario General Sección Sindical UGT de empresa de Aguas- Torremolinos, Málaga. José Luis Rodríguez Ruano, Miembro del comité de empresa por CGT de la empresa de jardinería UTE-San José Elegidillo, Madrid. José Hernández Garrido, Secretario General Sección Sindical CCOO. Auditorio Nacional, Madrid. Dolores de Aro Jiménez, afiliada de CGT Hotel Puente Romano, Marbella. Ana María Bernal, afiliada de Afiliada de CGT Hotel Puente Romano, Marbella. Cristina Pérez Feijó, afiliada a CGT Hotel Puente Romano, Marbella. Francisco Gutierrez, afiliado de SAT Marbella. José Martín Rodríguez, afiliado FPJP-UGT Málaga. Erico Pose, delegado Comité de Empresa Pull&Bear CCOO, Ferrol. Carmen Sixto, Ejecutiva Sección Sindical CCOO Astilleros Navantia, Ferrol. Vicente Ferrer, Ejecutiva sección sindical CCOO Astilleros Navantia-Ferrol. Juan Jesús Carrasco, delegado CCOO en Serunión, Málaga. Lorenzo Roy Bello, Secretario de la Sección Sndical de CCOO en Lear-Epila, Zaragoza. Vicent Rodrigo Segura, delegado de CCOO en AENA-Navegación Aérea del Aeropuerto de Manises, Valencia. Diego Baena Gómez, delegado del CE, por UGT, de Gallego Vilar, sector del comercio. Xirivella, Valencia. Gabriel Jimenez Rodriguez, delegado CCOO Restaurante Tropical, Barcelona. Luis Cortegoso, delegado Comité de Empresa Maderas del Noroeste CCOO, Ferrol. Luis Angel Barbetoros Ruiz de Azua, Secretario Acción Sindical FIA-UGT, Álava. Goyo Barrantes, delegado MCA-UGT Esmaltaciones San Ignacio Álava. Miguel Ángel Santos, miembro del Secretariado Provincial  de Guadalajara STE-CLM. Antonio J. Dionisio Vazquez, Vicepresidente del Comité de Empresa, CCOO, SDS, Puerto de Santa Maria, Cádiz. Manuel Chanivet Roca, Secretario del Comité de Empresa, CCOO, SDS, Puerto de Santa Maria, Cádiz. Sergio González Gago, afiliado CCOO Metal Asturias. Francisco Fernández Ibáñez, afiliado CCOO (Arcelor), Asturias. Susana Iglesias Fernández CCOO AADD, delegada de personal en Bomberos de Asturias Ángel Novoa Aznar, afiliado FECOMA CCOO, Asturias. Empar Martí Daroqui, afiliada a STEPV-IV en Valencia. Francisco Fornella Vazquez, delegado CCOO, SDS, Puerto de Santa Maria, Cádiz. Sandra Barroso García, delegada, CCOO, SDS, Puerto de Santa Maria, Cádiz. Isaac Martinez Rodríguez, Secretario de Acción Social CGT Sevilla. Francisco López de Ahumada, Secretario de Acción Social CGT Andalucía. Enrique Amieva, Secretario General de la Federación Provincial de Sanidad CCOO Sevilla. Antonia Salvador, afiliado CCOO educación Sevilla. Teresa Gonzalez Castillo, afiliada UGT Mantenimiento Ayuntamiento Dos Hermanas. Antonio Huete Mantoro, afiliado CCOO Mantenimiento Ayuntamiento Dos Hermanas. Miguel Benítez Rodríguez, delegado sindical CCOO RTVA y SSFF. Rafael Dominguez Romero, Presidente del comité de Empresa Mercasevilla Ana Zebollo Crespo, delegada Sindical CCOO RTVA. Eduardo Rico Navarro, delegado sindical CCOO RTVA. Juan Pedrosa Sánchez, delegado UGT Mercasevilla. Javier Ramba Muñoz, delegado CCOO Mercasevilla. Micaela Martin Granado, delegado CCOO Mercasevilla. Juan Luis Domínguez Gómez, delegado CCOO Mercasevilla. Isidoro Alonso Gil, delegado CCOO Mercasevilla. Manuel Rivero Brito, delegado UGT Mercasevilla. Diego Correa Maceas, delegado CCOO Mercasevilla. Juan Ruiz Durán, Secretario de Juventud CCOO, Málaga. Jesús Cabrera González, afiliado de la federación de Sanidad CCOO, Málaga. Antonio del Puerto Rodríguez, afiliado de la federación de Sanidad CCOO, Málaga. Alberto Maldonado, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Puente Real, Málaga. Miguel Sánchez, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Puente Real, Málaga. J. Luis Segura, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Río Mónica, Málaga. Alberto Martín, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Ferrana, Málaga. José Manuel Muñoz Gallego, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Las Vegas, Málaga. Jesús García, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Tritón, Málaga. Josefa Aranda, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Cervantes, Málaga. Mariví García, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Puente Real, Málaga. Maria del Carmen Macias Martín, miembro del Comité de Empresa por CCOO de Alay, Málaga. José A. Núñez Fernández, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Balmoral, Málaga. Antonio Oliva, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Balmoral, Málaga. José María Blanco Ranchal, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Melia Marbella Banus. Dominico Sarna, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Melia Marbella Banus. Benito Guerrero, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Melia Marbella Banus. Moisés Cantor, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Playa Bonita. Ángel Villanueva Ramírez, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Don Pepe, Málaga. Miguel Moral, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Kenpinky, Málaga. Antonio Montes Luna, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Atalaya, Málaga. Juan Pedro Medina, miembro del Comité de Empresa por CCOO del Hotel Padrón, Málaga. Enrique Alejandre Torija, delegado sección sindical CAMF-IMSERSO CCOO, Guadalajara. Mariano Rivier, delegado del Ayuntamiento de Azuqueca de Henares por CCOO. Beatriz de Diego Allende, ex-miembro del Comité de Empresa por CCOO de ISS Facilities Services, Madrid. Pilar Úbeda Fernández, ex–Presidenta Comité de Empresa Telefónica Móviles España por CCOO. José Rico, afiliado a CCOO Astilleros Navantia, Ferrol. Xosé Lorenzo Puime, afiliado de CCOO, Tarragona. Carlos Rosich Montagut, afiliado a CCOO, Reus. Pedro Abellán Ortega, afiliado FIA-UGT, Álava. Eloy Val del Olmo, afiliado FIA-UGT, Álava. Oscar Egido Lasheras. Afiliado  CCOO. Agencia Tributaria, Zaragoza. Rafael Martín, afiliado a MCA-UGT, Orduña. MªJesus Rodríguez, afiliada a FSP- UGT, Álava. Jesús Ciprian Gil, delegado del Ayuntamiento de Cabanillas del Campo por CCOO Guadalajara. Tomás Sancho Pérez, miembro del Secretariado Provincial de Guadalajara STE-CLM. José Luis Domingo Cobos, afiliado a CCOO. Ex-miembro del Comité de Empresa de Progalsa, Guadalajara. Patricia Carcavilla, afiliada a STE-CLM. Hilario Gil, afiliado a STE-CLM. David Alonso. Trabajador de Caser Residencial, afiliado de ELA. Álava. Luisa Calvo, educación infantil, afiliada a LAB, Álava. Juan García Muñoz, afiliado a MCA-UGT, Álava. Josetxu Galdó, delegado por FIA-UGT Maxan, Álava. Carlos Soler, afiliado a FIA-UGT, Álava. Teresa Aguilar Calafat, afiliada a CCOO FECOMA, Álava. Tenin Makan Fofance, afiliado a CCOO FECOMA, Álava. Emilio Villarreal, afiliado a MCA-UGT, Álava. Liborio Pro Fraile, afiliado a FIA UGT, Álava. José Luis Cariñanos, afiliado MCA-UGT, Álava. Marisa Sánchez, afiliada CCOO Sanidad, Guadalajara. Miguel Ángel del Barrio, afiliado FeS-UGT, Madrid. Miguel Mitxitorena Unanua, afiliado FeS-UGT, Navarra. David Parrilla, afiliado FSAP-CCOO, Toledo. Andreu Barber Rodríguez, afiliado a FETE y ex abogado de UGT-País Valenciá. Antonio García Sinde, afiliado a CCOO, IBM GS, Madrid. Mª Luisa Sánchez, afiliada a CCOO, Guadalajara. Felipe Palacios, afiliado a CCOO, Guadalajara. Aida Díaz, afiliada a CCOO Guadalajara. Andrés de las Heras, afiliado a CCOO- SESCAM Guadalajara. Manuel Franco Álvaro, afiliado CCOO, Puertollano. Soledad María Rodríguez López, afiliada a FES-UGT, Madrid. Daniel Reyes, afiliado de CCOO, Madrid. Antonio Condes, afiliado de CCOO, Madrid. Nieves Lucio León, afiliada de UGT, Madrid. Santiago Freire Botana, afiliado de CCOO, Madrid. Jacobo Arrechea, afiliado FETE-UGT, Madrid. Darío García Manzanaro, afiliado FETE-UGT, Madrid. Miguel Valverde, afiliado CCOO, Madrid. José Manuel Villar, delegado de Navaplex FIA-UGT, Álava. Jorge Buezo, delegado de Intensa FIA-UGT. Álava. Carlos Soleta, trabajador de Maxan, afiliado a FIA-UGT. Álava. José Carlos Camero Moreno, afiliado a FECOHT CCOO Guadalajara.Francisco Cardenas Ruiz, Delegado CGT Tussam. Sevilla. Emilio Cubero Cascajosa, Delegado SIIT Tussam. Sevilla. Miguel Pereira Lorente, Delegado CCOO Tussam. Sevilla. Antonio Nuñez Romero, Delegado ASC Tussam. Sevilla. Manuel Losa García, Sec acción sindical CCOO del Ayuntamiento de Sevilla. Jorge Menacho Di,r Secretario de organización CCOO Ayuntamiento de Sevilla.