En defensa de l'educació pública i contra els atacs dels governs del PP i CiU!
Per un futur digne per la joventut!

(Estarem al lateral dret mirant a l'escenari)

Recolza'ns econòmicament!
PROVA EL "CÒCTEL ANTI-WERT" I ALTRES PRODUCTES DE LA NOSTRA CASETA
En pocs mesos s'ha retrocedit més de 30 anys pel que fa a drets laborals o qüestions socials com la sanitat, l'educació, etc. Al mateix temps que no han aturat les retallades brutals en tots els sentits, no han tingut cap problema a seguir regalant diners públics a la banca i als grans capitalistes. La única resposta que pot frenar aquests atacs és la lluita de joves i treballadors. Precisament en els últims mesos la mobilització de la Plataforma d'Afectats de les Hipoteques (PAH) o el curs passat la lluita dels miners s'han convertit en tot un referent i han inspirat milers de treballadors de tot l'estat. Tota l'onada de solidaritat i simpatia amb aquests companys demostra l'enorme disposició a la lluita que hi ha entre la classe treballadora i la joventut. Sí es pot!. Per això també necessitem aconseguir els diners necessaris per tirar endavant la lluita. Per això us animem a que vingueu a la nostra caseta, d'on podrem treure els recursos necessaris per començar el curs lluitant contra els atacs protagonitzats pel ministre Wert i la dreta del PP i CiU. Com hem anunciat, el Sindicat d'Estudiants començarà el curs cridant a la mobilització més àmplia i ascendent de tota la comunitat educativa contra les retallades i traves als nostres drets.
Volem convidar a tots a que vingueu a la nostra caseta, compartida amb El Militant (a través del Casal Marxista) on, a part de gaudir de preus populars i un ambient combatiu, estareu donant suport a la lluita de la classe obrera i la joventut per un futur digne.

VINE A BARRAQUES I A LA CASETA DEL SINDICAT D' ESTUDIANTS!

DIJOUS 20
21H Vine a sopar a la nostra caseta (entrepans i complements)
22h a 23'50 actuacions d'Euler, Second Trast, Cheslonkings i Borinot)
23,50 AT VERSARIS