Tots i totes a la vaga del 9 de Març!

Participa a la concentració a les 12h a Plaça de la Pau (davant de la subdelegació del Govern)

El Sindicat d’Estudiants és una organització estudiantil d’esquerres, revolucionària i anticapitalista que defensa l’educació pública, gratuïta, democràtica i laica. Des de l’arribada al govern del PP, la nostra organització ha estat a peu de carrer convocant 25 vagues generals en contra de les contrareformes franquistes de l’ex Ministre Wert, impulsant el moviment de la Marea Verda a tot l’Estat. Una lluita seriosa, massiva i contundent contra la LOMCE, el decret de beques, el Decret 3+2, la contrareforma universitària però també contra les polítiques de Convergència, ara Partit Demòcrata Europeu Català –PDeCAT-, a Catalunya, ondejant la bandera de la Marea Groga en contra de la LEC, la pujada de taxes universitàries, la retallada a les beques menjador i moltes altres mesures dutes a terme per un govern de dretes com és Convergència.

Des del Sindicat d’Estudiants defenem fermament el dret a decidir a les nacionalitats històriques però sabem que la lluita per l’autodeterminació de les nacions oprimides no pot anar de la mà de la dreta, d’aquells que governen per una minoria privilegiada i que privatitzen els drets més bàsics com són l’educació o la sanitat per fer d’ells un lucratiu negoci.

És l'hora de l'organització i la lluita!

Aprofitant-se de la crisi capitalista, volen imposar-nos una tornada al passat que no és casual. Als joves de famílies treballadores pretenen prendre’ns el dret a l’educació, deixar-nos sense qualificació perquè acceptem condicions laborals precàries de per vida, salaris de misèria i ho fem sense alçar la veu. Mentrestant, els rics, els banquers i les grans empreses augmenten els seus beneficis a costa de la nostra explotació, la nostra pobresa i el robatori dels recursos públics. Però, com respondre a aquesta agressió? Com respondre a aquells que volen demolir l’ensenyament públic, als que ens desnonen, als que privatitzen la sanitat, als que acomiaden als nostres pares i mares, als que acaben amb els drets democràtics imposant la Llei Mordassa, o als que persegueixen les nostres llengües maternes a les nacionalitats històriques?

Només hi ha una forma: organitzant el moviment estudiantil i impulsant la rebel·lió social que està posant contra les cordes a aquests governs de lladres i corruptes. Hem d’unir les nostres forces, i aixecar una eina per lluitar. Això és el que pretén ser el Sindicat d’Estudiants, unificant la resposta del moviment estudiantil a centenars de ciutats i pobles de tot l’Estat, a vagues i manifestacions contundents, omplint els carrers i lligant el nostre combat al del conjunt dels treballadors i explotats.

Posa’t en contacte amb nosaltres per organitzar el Sindicat d’Estudiants al teu institut o facultat: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La lluita és l'únic camí!