Un anàlisi de la realitat des de la ficció

El Sindicat d’Estudiants i Barri TV organitza, en col·laboració amb l’associació de veïns de ses Veles i UGT, un cicle de cinefòrum, on a més de poder veure pel·lícules de caire social poder tenir un espai de debat i discussió política i temes d’actualitat.

La propera sessió:

03/03/2011

"La cuadrilla" de Ken Loach.

Tema: privatització d’empreses públiques. Com afecta a les condicions dels  treballadors i  a la societat en general

VINE I PARTICIPA!

HORA: 18:00h

ON:  Casal Alcover. C/ Joan Alcover, 28. Palma de Mallorca

Programació completa:

17/02/2011

"Los lunes al sol" de Fernando León de Aranoa.

Tema: atur, crisi, atacs als treballadors,  necessitat d’un sindicalisme combatiu.

03/03/2011

"La cuadrilla" de Ken Loach.

17/03/2011

“FRETECO” Frente Revolucionario de Trabajadores de Empresas en Cogestión y Ocupadas.

Tema: Moviment de fàbriques ocupades a Veneçuela

31/03/2011

"La revolta Permanent" de Lluís Danès.

Tema: Transició espanyola como període revolucionari, el paper de l’ estat, lluita treballadors de 3 març Vitòria

14/04/2011

"Diario de un Skin" de Jacobo Rispa.

Tema: Feixisme.

28/04/2011

“Te doy mis ojos" de Icíar Bollaín. Tema: Violència gènere, un problema que el sistema capitalista és incapaç de resoldre.

VINE I PARTICIPA!

HORA: 18:00h