• 1
  • 2
  • 3

L'ensenyament públic està sent atacat a tot l'Estat. A Catalunya, CiU ha retallat un 7,4% el pressupost d'ensenyament, s'incrementa la massificació, ha eliminat la 6a hora, les condicions laborals dels profes empitjoren, el TSJC i el PP miren de dividir i enfrontar als estudiants castellanoparlants i catalanoparlants, Zapatero empitjora els nostres drets laborals i regala diners als banquers... Hem de lluitar JUNTS, a tot l'Estat, en defensa de l'ENSENYAMENT PÚBLIC i pels drets dels JOVES i TREBALLADORS. Volem organitzar assemblees a tots els instituts. Volem organitzar una VAGA GENERAL d'estudiants a tot l'Estat el 6 d'octubre.

REUNIÓ D'ESTUDIANTS

Barcelona: DIMECRES 28 DE SETEMBRE A LES 17.30 h, a la seu del SINDICAT D'ESTUDIANTS: Casal Marxista, c. Reina Amàlia, 6, baixos esquerra. Metro Paral•lel o Metro Sant Antoni, Barcelona.