Pensionistes i estudiants, unides i endavant!

La Coordinadora Estatal en Defensa del Sistema Públic de Pensions ha mostrat el seu suport a la vaga general estudiantil del proper 14 de novembre convocada pel Sindicat d'Estudiants i Lliures i Combatives i estarà present a les diferents manifestacions que es celebrin a Catalunya i a tot l’Estat durant la jornada.

La lluita dels pensionistes és un autèntic exemple per a tots els i les estudiants que ens alcem contra les retallades i l'opressió, les privatitzacions i la misèria, i que lluitem per un present i futur dignes. Per això, no podem deixar d'agrair als nostres avis i àvies que estiguin al nostre costat lluitant contra el masclisme a les aules i per una educació pública de qualitat, de la mateixa manera que els joves també estem alçant la bandera de lluita per unes pensions dignes.

Com hem cridat moltes vegades juntes i junts: Governi qui governi, els drets es defensen!