"CARLOS HERMANO, NOSOTROS NO OLVIDAMOS"

No et refiis dels grans mitjans de comunicació. Mira aquest video del Sindicat d'Estudiants i difon entre els teus companys d'estudi i de treball. És molt important el que està en joc. Hem d'aturar-lis els peus!

Videos Manifestació Barcelona:

Videos Manifestació Madrid:
Les agressions feixistes no són un problema entre bandes. Els grups nazis són finançats pels poderosos i amparats ideològicament pel PP. Durant molts anys la dreta ha alimentat l'odi racial i la divisió de la classe obrera per motius nacionals (prejudicis antibascos i anticatalans fonamentalment).

El que volen és dividir a la joventut i la classe obrera per poder enganyarles i explotarles millor.

Tot i això la dreta i els grups nazis són dèbils. És possible frenar-los si organitzem en un moviment massiu i si els dirigents de les organitzacions de l'esquerra (PSOE, IU, CCOO i UGT) no miren cap un altra banda.

Hem de defensar les nostres manifestacions dels provocadors infiltrats disfressats de radicals.

La Jornada de Lluita del dia 22 de novembre ha sigut un gran pas endavant. Per això els grans mitjans de comunicació volen silenciar-ho o presentar-ho com un altra escena de violència. A Madrid, grups de provocadors van intentar rebentar aquesta gran acció de la joventut, però no ho van aconseguir. A Barcelona també pretenien tornar a tenir imatges per criminalitzar-nos com les del dissabte 17 de novembre, però no ho van aconeguir, gràcies al servei d'ordre que el Sinidicat d'Estudiants va organitzar per defensar la nostra manifestació, i gràcies a l'actitud dels manifestants, que van fer una demostració de democracia directa, votant al principi de la mani si seria o no pacífica, aprovant-se aclarapadorament que si que fos pacífica a mà alçada, en les millors tradicions de la lluita obrera.

Mira i difon els videos.

Sindicat d'Estudiants