Els mocosos feixistes de Vox que donen suport a la privatització de l'educació pública, que neguen la violència masclista i estan en contra dels drets de les dones, que criminalitzen el moviment feminista, els mateixos franquistes que justifiquen a violadors i maltractadors, els homòfobs i trànsfobs que exalten els prejudicis sexistes més deplorables, els que enyoren els temps de la dictadura quan els drets democràtics eren aixafats i van a les manifestacions amb banderes nazis... Aquests pijos, cayetanos, aquests fatxes han fet una crida a través de xarxes a una "vaga estudiantil".

Des del Sindicat d'Estudiants ho diem alt i clar: això és una vaga feixista que rebutgem amb contundència. No anirem mai amb persones que en aquestes setmanes, a més d'omplir els carrers d'odi i simbologia feixista, han elogiat Netanyahu i es mofen del genocidi que pateix el poble palestí. Són els racistes que insulten les nostres companyes i companys migrants i que veuen en l'opressió del més feble la millor manera de prosperar.

Fora feixistes dels nostres centres d'estudi i dels nostres barris.

El feixisme no passarà.