El moviment estudiantil i la joventut a tot el món estem mostrant el nostre ferm rebuig al genocidi sionista que pateixen els nostres germans i germanes en Palestina.

La massacre no cessa i la nostra ràbia tampoc. 40.000 persones assassinades, de les quals el 80% són dones i xiquets, el 60% dels habitatges de la Franja de Gaza han sigut destruïdes, així com el 80% de la xarxa sanitària, hospitals i totes les Universitats. Per si tota aquesta barbàrie no fora suficient, Netanyahu i el seu Govern criminal han planificat una cruel fam que afecta el 90% de la població.

Som milions els qui estem alçant la nostra veu per a dir prou i estem omplint més carrers en manifestacions massives que recorren tothom. Ara, el crit de no és una guerra, és un genocidi! ha arribat per a quedar-se a les Universitats. L'exemple dels i les estudiants als Estats Units és inspirador. Des de Nova York a Califòrnia, passant per Harvard, Michigan i Austin, el moviment estudiantil estatunidenc està col·locant contra les cordes al còmplice Govern de Biden i a les institucions universitàries que són finançades pel lobby sionista.

Ni la repressió policial salvatge, ni els milers de detinguts, ni les amenaces de pèrdues acadèmiques que estan rebent les nostres companyes i companys, estan aconseguint frenar una lluita exemplar i que està estenent.

Les acampades per Palestina ja han travessat les fronteres nord-americanes i han arribat a Mèxic i Colòmbia. També han creuat l’atlàntic aterrant a França i Gran Bretanya, on milers estan omplint els Campus de solidaritat i exigint als Rectors que trenquen tot tipus de relacions amb els organismes educatius israelians.

En l'Estat espanyol també ens estem organitzant perquè en cada Universitat onegi una bandera palestina. Des del Sindicat d'Estudiants cridem a tots els i les estudiants universitàries a participar en les diferents assemblees que estan sorgint i a omplir els nostres Campus d'acampades, accions, activitats i reunions contra el genocidi sionista i contra la complicitat del Govern espanyol i les institucions universitàries en aquesta carnisseria.

El Govern del PSOE i Sumar continuen finançant i armant a l'Estat sionista. Ja pots cridar-te Joe Biden o Pedro Sánchez, que si et negues a trencar relacions polítiques, econòmiques i militars amb l'assassí major Netanyahu, tens les mans tacades de sang palestina.

Hem de convertir les nostres universitats en centres d'organització de la pròxima mobilització estatal del 18 i 19 de maig, de xarrades i debats, d'accions tant dins dels Campus com fora, per a continuar pressionant i posar fi a aquest genocidi atroç.

La solidaritat internacionalista és l'única cosa que està causant problemes a l'estat supremacista d'Israel i els seus socis i còmplices Occidentals. Aquest és el camí. I la joventut tornarem a estar del costat correcte: amb el poble palestí, contra el militarisme i les guerres imperialistes i la barbàrie capitalista.

En cada Campus i centre d'estudi cridem: qui ven armes dona suport a la matança! Fi del genocidi sionista!