Manifestació a Barcelona a les 12 en Pl Universitat

Com diem en el pamflet on convoquem la vaga del 16, 17 i 18 d'octubre:

"Aquest curs ha d'estar protagonitzat per mobilitzacions massives en defensa de l'escola pública. Els companys de la SEPC han convocat junt amb altres organitzacions una jornada de lluita universitària per al dia 11 d'octubre. El Sindicat d'Estudiants dóna suport a aquesta mobilització perquè entenem que és un pas endavant en la lluita. Tots som molt conscients que els atacs de la dreta no s'aturaran amb un únic dia de vaga, que cal organitzar una resposta el més àmplia i contundent possible.

Per això fem una crida a totes les organitzacions juvenils d'esquerres a participar activament en la convocatòria estatal de 72 hores de vaga dels dies 16, 17 i 18 d'octubre. Si la setmana de lluita estatal és un èxit, es produirà un salt qualitatiu en la mobilització contra els atacs a l'educació pública i serem més a prop de frenar una agressió sense precedents contra els fills dels treballadors".