Un any més, com ve sent tradició des de fa més de 20 anys, des del Sindicat d'Estudiants hem obert al públic la nostra caseta en la Fira de Màlaga.

Situats en la nº2 de la zona de la joventut, la nostra caseta destaca per seguir mantenint l'ambient festiu del que gaudim els joves i treballadors, unint la nostra lluita contra el sistema capitalista amb un oci sa i alternatiu.

En aquest sentit, seguim combatent any rere any la pressió que estan exercint els empresaris de l'hostaleria malaguenya, amb l'ajuda incondicional que rep des de l'Ajuntament de la capital, per a anar convertint la Fira de Màlaga cada vegada més en una festa dominada per discoteques i l'oci més embrutidor que fomenta el sistema capitalista.

Al costat de l'ambient reivindicatiu i de companyonia, oferim preus populars dirigits a la joventut i als treballadors, comprenent que som nosaltres els quals més estem sofrint amb els atacs que s'estan portant a terme en el context d'aquesta crisi. Així mateix, els diners que traiem de la caseta s'inverteix directament a finançar la lluita que desenvolupem des del Sindicat d'Estudiants durant tot l'any, per una educació pública i de qualitat i contra tots les retallades i atacs que es plantegen en benefici dels capitalistes i en contra dels nostres drets com joves i treballadors. Sobra dir que si obrim aquesta caseta, és gràcies al treball i l'esforç que realitzem els companys, afiliats i simpatitzants d'una manera totalment voluntària.

Convidem a tot el món que vulgui gaudir i donar suport la lluita en defensa del nostre futur, a passar-se per la nostra caseta, a formar part d'ella i que ens conegui dintre de la Fira de Màlaga d'igual manera que ho fem quan estem en el carrer i en les mobilitzacions. Les nostres portes estaran obertes des del dia 13 fins al 20 d'agost per a tot el qual vulgui participar i divertir-se al costat de nosaltres.